menutop

belt

ZAREJESTRUJ SIĘ
śląskie  >>   Bielsko-Biała
ZdjęcieSiłownia-sport,gimnastyka,basen,fitness
 

Extrema Dance Studio

Sport
Centra Sportowe
Ulica: Piłsudskiego   27
Miasto: Bielsko-Biała
Woj.: śląskie
Nr tel:  503-850-038
Strona www:* - dodaj teraz
Galeria zdjęć:*- dodaj teraz
Błędne dane?
KLIK
*- Jesteś właścicielem?
  • Dodaj opinię - krok po kroku:

  • 1. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem - wpisz login i hasło
  • 2. Jesli chcesz dodać opinię jako Gość pomiń pola "login" i "hasło"
  • 3. Wpisz tytuł opinii
  • 4. Następnie napisz opinię
  • 5. Przyznaj odpowiednią liczbę gwiazdek
  • 6. Kliknij przycisk "wyślij"
  • i gotowe :)

  • Pamiętaj o kulturze wypowiedzi: nie stosuj kryptoreklamy, ataków personalnych itp...
  • Wymagam.pl to wymiana zarówno pozytywnych jak i negatywnych opinii bez żadnych manipulacji

  • Dziękujemy :)


  • Ocena: (kliknij, żeby ocenić)
    e-mail

    RecenzentOcenaTreść opinii

      Gość

    (83.0.174.7 XXX)

    2015-02-18 12:53:01

    "Szkoła" EXTREMA

    Zapisaliśmy się na przedsylwestrowy kurs tańca.
    15 X 14 r. odbyły się pierwsze zajęcia. Tuż przed wyjazdem na drugie zajęcia otrzymałem SMSa, że zajęcia odwołane, bo instruktor ma chorą córkę. Na kolejnych zajęciach 29 X nie mogliśmy być z naszej winy. Dnia 5 X 14 r. pojechaliśmy na zajęcia ale okazało się, iż wszędzie jest ciemno i głucho. Na zapytanie co jest grane dostaliśmy informację że tym razem sam prowadzący jest chory i nie miał jak nas powiadomić (taaa... szkoda, że na liście byliśmy zapisani z numerami tel. włącznie i w przypadku choroby córki jakoś numer się znalazł). Dnia 12 XI pojechaliśmy na tzw. "KURS". O godzinie 19:19, podirytowani sytuacją, iż znowu nikogo nie ma, próbowałem się dodzwonić, jednak bezskutecznie. W końcu po raz kolejny wysłałem SMSa z zapytaniem o zajęcia... No i w odpowiedzi tym razem informacja, że zajęć nie będzie, ponieważ szanowny Pan sobie zmienia salę. Wysłałem zatem informację, że rezygnujemy i chcemy zwrot pieniążków za nieodbyte zajęcia z prośbą o wyznaczenie terminu ich odbioru. Do tej chwili nie dostałem żadnej informacji. Sprawę zgłosiłem do Rzecznika Praw Konsumenta. Może w taki sposób uda się nam odzyskać stracone pieniądze!